Saturday, April 11, 2009

love...love

Huhu blog ni dah jadi blog love dah rasenya kena tukar music ni...lagu ape ek?...doa seorng kekasih?...x blh 2 my favourite song...x pe2 tggu n 6tikan feeling song akn dtg...he3..

sal love ni su x tau r nk comment ape...diri masing2 berbeza .... Bg su hati n perasaan ni skr u dijangka...wk member2 ku bersabarlah wahai teman seandainya telah ditetapkan ia jodoh mu, akn ditakdirkan ia menjadi milikmu.su tau ape yang ade dihati korang n u know about me...so kite same2 doakn...su doakn korang memperoleh cinta sejati dari owng y korang syng. bermohonlah hanya PadaNYA....

"YA ALLAH seandainya telah ditetapkan dia milikku tercipta u ku , tetapkn lah atinya dengan atiku, Ya ALLAH Kurniakanlah aku pasangan yang bisa menemani aku ke arah jalan yang Engkau redhai, Ya ALLAH aku pasrah dengan ketentuanmu, Kerna ENGKAU tau segala isi atiku, kerna ku tau Segala KentuanMU adalah yang terbaek buatKU".....

1 comments:

jie said...

aik kejap ada,kejap xde post cik su ni,pelik den....macam cipmore pon ada..hahaha

ala,cuba fikir tujuan korg wat blog ni kenapa...ada org suka update new technology(along),ada org suka letak sal perang(din),ada org suka letak sal politik n bola(boss),n aku,pasal kehidupan(aku la)..so cari la theme yg sesuai...bnyk benda korg leh post nanti....hehe...sekadar panduan

 
Copyright 2009 ANGLE GURLS. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com